Åpningstider:
Mandag-fredag (hverdager) kl. 09.00-14.00
Telefon:
62 46 85 00
E-post:
postmottak@rendalen.kommune.no
Postadresse:
Rendalen kommune
v/Postmottaket Hanestadveien 1
2484 Rendalen
Besøksadresse:
Rendalen kommunehus (1. etasje)
Hanestadveien 1
2484 Rendalen
eDialog (sikker kanal for dokumentinnsending)
Følg oss: Facebook
Servicekontoret utfører oppgaver innenfor bl.a.:
Sentralbord-/resepsjonstjeneste, arkiv-/posttjeneste (dokumentsenter), politisk sekretariat, borgerlige vigselsforberedelser, utfører saksbehandling i valgsaker og salgs-/serverings-/skjenkesaker, loggførere og informasjonsmedarbeidere i beredskapssammenheng, sekretariat for kommunale legater, valgmedarbeidere, utsendelse/abonnement Rendalsnytt, utsteder parkeringstillatelser og er kommunens tilflytterverter. Servicekontoret har også administratorrettigheter og er medarbeidere i kommunens hjemmeside, kommunens Facebookside, kommunens hovedsaksbehandlingssystem, elektronisk valgadministrativt system, beredskapsprogrammet CIM, rekrutteringsprogrammet EasyCruit, og "Kommune-Kari".
Servicekontoret utfører også service overfor våre folkevalgte, og har sekretær-/serviceoppgaver for alle virksomheter i kommunehuset, kommunedirektør m/stab og ordfører.
Det utføres også en del tjenester for publikum ved Servicekontoret; slikt som kopiering, salg av div. artikler (bygdebøker, pins etc.). I denne forbindelse betales via Vipps (590366) eller med bankkort (1822 62 12619).
Bli også kjent med vår chatbot Kommune-Kari; som du kan kommunisere med døgnet rundt!
Vi kan også opplyse at i, og ved, Rendalen kommunehus er det sikkert trådløst nett.
For øvrig finnes publikums-PC ved vårt flotte bibliotek.
Velkommen innom!